O Ευαγγελισμός της Θεοτόκου: μας φέρνει το πιο σημαντικότερο νέο που έχει ακούσει η ανθρωπότητα, ότι θα έλθει ο ίδιος ο Θεός να μας δείξει τον τρόπο να γίνουμε κι εμείς κατά Χάρη θεοί και να ξεφύγουμε από τη φθορά του χωροχρόνου.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
evaggelismos  Με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου γιορτάζουμε το γεγονός ότι μας ευαγγελίστηκε το καλύτερο νέο από καταβολής κόσμου: Θα ερχόταν άμεσα η Πηγή μας η ίδια, ο Κύριος, ο Θεός Λόγος το δευτερο πρόσωπο της Αγίας Τρίαδας,για να μας δώσει πάλι την δυνατότητα να κερδίσουμε την Αιώνια Ζωή, μας δίνει την δυνατότητα να κερδίσουμε το καθ’ ομοίωση, να γίνουμε κατά Χάρη θεοί την οποία είχαμε χάσει με την παρακοή των προωτοπλάστων. 
Ήλθε ο Θεός Λόγος να μας αποδείξει ότι δεν είμαστε το φθαρτό σώμα που νομίζουμε ότι είμαστε, ήλθε να μας δώσει την δυνατότητα για Αιώνια Ζωή.. Θα ερχόταν να νικήσει το θάνατο και να αναστηθεί, θα ερχόταν να μας δείξει ότι όταν περνάμε γεγονότα που δεν μας αρέσουν και πικραινόμαστε είναι διότι πρέπει να σταυρώσουμε να σβήσουμε το εγώ μας. Πονάμε, υποφέρουμε, πικραινόμαστε διότι έχουμε αναπτύξει το εγώ μας που είναι το παραπέτασμα, το χώρισμα από την Πηγή μας τον Κύριο. Όταν σταυρώσουμε, σβήσουμε το εγώ μας, κάθε πόνος, κάθε πίκρα φεύγει, έρχεται η ανάστασης.

Εμείς λοιπόν με τον Αδάμ, επιλέξαμε να βαδίσουμε χωρίς την μόνη Πηγή της Ζωής που είναι ο Τριαδικός Θεός, αυτό όμως δεν είναι δυνατό, όπως το φυτό δεν ζει χωρίς το φως του ήλιου έτσι κι εμείς δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς τον Θεό. Φεύγοντας στερηθήκαμε τη δυνατότητα της ζωής, διότι κοντά στον Θεό οι πρωτόπλαστοι δεν είχαν ανάγκη να τρώνε για να λάβουν ενέργεια, η ψυχή τους έδινε ενέργεια στο σώμα τους, την οποία ελάμβανε από τη θεία Χάρη του Θεού.

Μετά την πτώση του ανθρώπου από τον Παράδεισο έγινε διάσπαση του ανθρώπου με τον Θεό, έγινε απώλεια της θείας Χάρης. Η πτώση των πρωτοπλάστων ήταν ένα συνταρακτικό γεγονός, έγινε αλλοίωση έγινε διάσπαση της φύσης του ανθρώπου. Με την πτώση έγινε αποδιοργάνωσης στη ζωή του ανθρώπου. Η διάσπαση αυτή έγινε και στις σχέσεις των ανθρώπων, αλλά και των άλλων όντων της δημιουργίας. Ο άνθρωπος ανάπτυξε τον εγωισμό του, άρχισε να αναπτύσσεται σε βάρος της κοινωνίας και των συνανθρώπων του, έγινε όπως το καρκινικό κύτταρο που δεν υπακούει στη σοφία του σοφία του σώματος να πεθάνει όταν γεννηθεί το νέο κύτταρο αλλά αναπαράγεται άναρχα με αποτέλεσμα να σκοτώσει τον οργανισμό από τον οποίο ζει και να πεθάνει και το ίδιο.

Ο Θεός που δεν ήθελε να χαθεί το πλάσμα που έπλασε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση Του για να Τον αγαπά, του έδωσε «δερμάτινο χιτώνα», δηλαδή του έδωσε τη δυνατότητα να ζει όπως τα άλογα ζώα, να τρέφεται, να αναπαράγεται, αλλά του άφησε την λογική που είχε. Μακριά από τον Θεό ο άνθρωπος έχασε την αθανασία του.

    Ο Ιησούς Χριστός, ο Δημιουργός μας ήλθε και μας έδωσε τη δυνατότητα να επανέλθουμε κοντά Του, φόρεσε το «δερμάτινο χιτώνα» μας και τον ανέβασε στον Ουρανό δεξιά του Πατέρα Θεού. Δια του Ιησού Χριστού έχουμε δικαίωμα της Υιοθεσίας, έχουμε πλέον τη δυνατότητα ακολουθώντας το λόγο Του, με τα Μυστήρια που μας έδωσε να μπορούμε να ξεφεύγουμε από τα δεσμά του «δερμάτινου χιτώνα» και να επικοινωνήσουμε και να ενωθούμε με τον Θεό.

Μετά την πτώση η ανθρώπινη φύση είχε αλλοιωθεί, μεταλλαχθεί μέσα στην αμαρτία, η σχέση της με τον Θεό είχε οριστικά διακοπεί. Θα χρειαζόταν μία νέα «ρίζα», ένα νέο «αμόλυντο κεντράδι, μπόλι» για μπορέσει η ανθρώπινη φύση να ξεφύγει από την αιώνια φθορά, από τον θάνατο που είχε μόνη της αυτοκαταδικαστεί. Χρειαζόταν λοιπόν ένας νέος Αδάμ, προερχόμενος από τον Θεό και ενσαρκωμένος από τα πιο Άγια και αμόλυντα σπλάχνα ανθρώπου που υπήρχε στη γη που ήταν η Παναγία μας. Αυτός ήταν ο Ιησούς Χριστός που ενσαρκώθηκε δια Πνεύματος Αγίου του Θεού και Μαρίας της Παρθένου, η Οποία ήταν είναι και θα είναι ο πιο αμόλυντος, άγιος και καθαρός άνθρωπος που πάτησε στη γη μετά τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό.

Ο Τριαδικός Θεός λοιπόν σπλαχνίσθηκε το πλάσμα Του κι ήλθε να του δώσει την δυνατότητα να ξαναενωθεί μαζί Του, να του δώσει πάλι την αθανασία που είναι η ζωή δίπλα Του. Ήλθε λοιπόν ο Θεός Λόγος και ενσαρκώθηκε δια Πνεύματος Αγίου και Μαρίας της Παρθένου, για να μας βοηθήσει από κτιστοί που είμαστε να γίνουμε άκτιστοι, να ενωθούμε πάλι με τον Θεό. Μας έδωσε τις εντολές Του, τα Μυστήρια και τις Τελετές με τα οποία μπολιαζόμαστε τη ζωή Του και τρεφόμαστε από τη θεία Χάρη Του. Το κυριότερο που μας πρόσφερε με τον σταυρικό θάνατο Του και την Ανάστασή Του, ήταν η απαλλαγή μας από το θάνατο. Βαπτιζόμενοι στο όνομα της Αγίας Τριάδας μπολιαζόμαστε με το άκτιστο και ερχόμαστε στην κατάσταση πριν της πτώσης, με το Χρίσμα λαμβάνουμε το Άγιο Πνεύμα, καθαριζόμαστε με την Θεία Εξομολόγηση και τρέφουμε την ψυχή μας με τη Χάρη Του, με την Θεία Κοινωνία.

Δεν θα μπορούσαμε να σωθούμε αν ο Χριστός δεν είχε και τις δύο φύσεις και την Θεϊκή και την ανθρώπινη. Διότι αν ο Χριστός ήταν κτίσμα κι όχι Υιός του Θεού, να προέρχεται από το άκτιστο, εκτός χωροχρόνου, δεν θα μπορούσε να μας σώσει, κανένας από το κτιστό αν δεν ενωθεί με το άκτιστο δεν σώζεται. Αν ο Χριστός δεν είχε γίνει αληθινός Θεάνθρωπος πως θα μπορούσε να πάρει την φθαρτή μας σάρκα και να την ανυψώσει στους Ουρανούς; Αν δεν είχε λάβει την ανθρώπινη σάρκα και δεν είχε νικήσει το θάνατο, τον Άδη, πώς εμείς θα ξεπερνούσαμε το θάνατο; Αφού είμαστε όλοι κτίσματα πώς θα κερδίζαμε την Αιώνια Ζωή;

Δεν υπήρχε κανένα κέρδος για μας τους ανθρώπους, εάν ούτε ο Λόγος ήταν από τη φύση Του αληθινός Υιός του Θεού, ούτε αν η σάρκα την οποία προσέλαβε δεν ήταν αληθινή. Διότι αν ενώ ήταν κτίσμα, έγινε έπειτα άνθρωπος, θα έμενε όπως ήταν άνθρωπος, χωρίς να μπορεί να ενωθεί με τον Θεό. Διότι πως ήταν δυνατό αφού είναι δημιούργημα να ενωθεί από τον Κτίστη από ένα άλλο δημιούργημα; Χρειάστηκε ο Λόγος του Θεού, ο οποίος δημιούργησε τον κόσμο, Αυτός ήταν αρμόδιος να ξανακτίσει τα πάντα και να πάθει υπέρ πάντων και να μεσιτεύσει προς τον Πατέρα υπέρ όλων.

Ο Χριστός μας μπολιάζει με την αθανασία Του με το Βάπτισμα και μας τρέφει συνεχώς με το Αναστημένο Σώμα και Αίμα Του με το Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, έτσι ώστε ακολουθώντας τις εντολές Του και όντας ενεργά μέλη της Εκκλησίας Του κερδίσουμε την θέωση, δηλαδή να ενωθούμε μαζί Του και να βιώνουμε την μακαριότητα και την αγάπη, δοξολογώντας τον Δημιουργό μας, προορισμό για τον οποίο έχουμε πλαστεί.

Διαμέσου της Παρθένου ο Θεός ήλθε στη Γη. Έτσι διαμέσου της Παρθένου λαμβάνουμε κάθε φωτισμό από τον Θεό. Όσοι μετέχουν στον Θεό, να μετέχουν διαμέσου της Θεοτόκου. Είναι η αρχή κι η ρίζα όλων αγαθών στην γη, αυτά μας γράφει ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς ο οποίος εξηγεί  το μυστήριο της Παναγίας που συνταυτίζεται με το μυστήριο του Χριστού. Η Παναγία έρχεται μετά την Αγία Τριάδα, είναι Θεός μετά τον Θεό, είναι μεταξύ κτιστού και ακτίστου.

     Όπως μας λέγει ο μεγάλος θεολόγος άγιος Νικόλας Καβάσιλας αν η Θεοτόκος δεν είχε πει το ναι στον Θεό, δεν θα μπορούσε να σαρκωθεί ο Θεός, γιατί ο Θεός έχει δώσει την ελεύθερη βούληση στον άνθρωπο και δεν την παραβιάζει ποτέ.  Ο Θεός δεν θα μπορούσε να σαρκωθεί εάν δεν βρισκόταν μια τέτοια αγνή, παρθένος, ψυχή που κατοίκησε από μικρή στα Άγια των Αγίων που μόνο ο ιερέας είχε το δικαίωμα.

Ετοίμασε τον εαυτό μας κατοικητήριο το Θεό στη γη και προσέλκυσε το Θεό στη γη. Είχε βίο αγνό, η ψυχή της ήταν ελεύθερη πεντακάθαρη. Καμία κακή σκέψη, καμία τάση προς τα γήινα, ο Θεός έγινε άνθρωπος εξαιτίας της Παρθένου.

Η Παρθένος μας δίδαξε ότι σκοπός της ζωής μας δεν είναι να επικεντρωνόμαστε στον εαυτό μας αλλά στο Θεό. Η Θεοτόκος έγινε βοηθός του Πλάστη. Η Παναγία μπήκε στον ναό σε ηλικία τριών ετών, εκεί  ακούγοντας την Παλαιά Διαθήκη για την πτώση του ανθρώπου έβαλε στόχο (σύμφωνα με τον Γρηγόριο Παλαμά) να βοηθήσει στην επανένωση του Θεού με τον άνθρωπο. Αυτό το έπραξε προσευχόμενη συνεχώς, αποκόβοντας τον εαυτό της από κάθε γήινο, προσκόλλησε το νου τους στο Θεό κι είδε την θεία Χάρη, ήλθε σε επαφή με το Θεό σε περισσότερο βαθμό από το Μωυσή. Κατόρθωσε λοιπόν να ετοιμάσει τον Εαυτό της για μεσολαβήσει μεταξύ του Θεού και των ανθρώπων και να κατεβάσει τον Θεό στη γη, για να μπορούμε εμείς να φθάσουμε στη θέωση. Η Παναγία σήκωσε το νου της στο Θεό.

Η Παναγία συνειδητοποίησε ότι δεν μπορεί να έλθει σε επαφή με τον Θεό διαμέσου με της προσευχής, της απομόνωσης ήλθε στο ναό τριών ετών κι εκεί μόνο στο Θεό είχε στραμμένη την προσοχή της. Όπως μας λέγει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς η Παναγία στον ναό μόνο στο Θεό προσέβλεπε,  εκεί βρήκε τον τρόπο να επικοινωνεί με το Θεό, ήθελε να ενωθεί με τον Θεό, όχι με τη σκέψη, όχι ανθρωποκεντρικά, αλλά με την συνεχεία νηστεία, προσευχή, απόρριψη εντελώς της σάρκας, δημιούργησε τη σκάλα για όλους τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στο Θεό.

Η Παρθένος ήταν έτοιμη να δεχθεί να συλλάβει το Θεό στα άχραντά της σπλάχνα. Όπως μας λέγει ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας, η σάρκωση του Λόγου δεν ήταν μόνο θέληση του Πατέρα και την μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος αλλά και τη συγκατάθεση με όλο της το είναι, όλη της την ύπαρξη και την θέληση της Παναγίας. Διαμέσου της Παρθένου η ανθρώπινη φύση έφθασε στο ύψος να δεχθεί να σαρκωθεί από αυτή ο Λόγος του Θεού. Η Παρθένος πριν την γεννήσει του Θεού Λόγου είχε ξεπεράσει με την αγνότητα και αγιότητα της, όλους τους αγίους και Αγγέλους.

   «Η Παναγία είναι η ισχυρότερη πρέσβηρα του κόσμου, είναι η Πύλη για της σωτηρίας μας, το κλειδί αυτής της Πύλης είναι η μετάνοια. η Παναγία μας δίνει το θάρρος να σταθούμε μπροστά στον Θεό, μας δίνει τη στολή να σταθούμε μπροστά στον Θεό. Η Παναγία είναι αυτή που μεσολαβεί για να ενωθούμε με τον Θεό, μας βοηθά να αγαπήσουμε τον Θεό. Μόνο όποιος αγαπά την Παναγία μπορεί να αγαπά τον Θεό. Μονο αν αγαπήσουμε τη διάκονο του Θεού, αν αγαπήσουμε τους χαιρετισμούς που πρέπει να μάθουμε απέξω, όπως η μητέρα μου και η γιαγιά μου έλεγαν στο δρόμο όταν πήγαιναν στα χωράφια, μπορούμε να απολαύσουμε την μετάνοια, να απολαύσουμε την Παναγία και μετά μας επισκέπτεται ο Χριστός.

»Μόνο αγαπώντας την Παναγία και έχοντας καθημερινή, κάθε λεπτό σχέση με την Παναγία μπορούμε να ενωθούμε με τον Θεό. Αν αγαπήσουμε τις προσευχές, τους χαιρετισμούς της Παναγίας μπορούμε να λάβουμε Χάρη, να ενωθούμε με τον Θεό. Η Παναγία μεσολαβεί για να ενωθούμε με τον Θεό, είναι η Πύλη της σωτηρίας μας, η σκέπη του κόσμου. Η Παναγία έσβησε όλες τις απολαύσεις για να έχει μια απόλαυση του Υιού και Θεού Της. Συνδεόμενοι, προσευχόμενοι στην Παναγία, συνδεόμαστε με τον Υιό και Θεό Της, φθάνουμε στην θέωση. Η Παναγία μας δίνει τη Χάρη, μας αλλάζει τους λογισμούς, μας γλυκαίνει την ύπαρξη.

»Η Παναγία είναι πάντα στο Ιερό Βήμα, είναι η Πλατυτέρα των Ουρανών, παρακολουθεί κάθε Θεία Λειτουργία, ανοίγει τους Ουρανούς για να ανέβει το αναστημένο Σώμα και Αίμα του Χριστού και δέχεται ο Άγιος Πατέρας, αφού πρώτα το Άγιο Πνεύμα κατήλθε και μετέβαλε τον άρτο και τον οίνο σε Σώμα και Αίμα του Χριστού, για να μπορούμε κι εμείς να τρέφουμε την ψυχή μας.

»Η Παναγία είναι η Μητέρα του Φωτός, όταν η ψυχή μας χωρισθεί από το σώμα μας κι αρχίσει η ανάβασή μας για να περάσει η ψυχή μας την πρώτη κρίση, όλες οι ψυχές κατευθύνονται κι έλκονται από ένα Φως, που είναι το Φως της Θεοτόκου. Για να περάσουμε και να φθάσουμε στο Μέγα Φως τον Ιησού Χριστό και να κριθούμε προσωρινά θα πρέπει να περάσουμε από το Φως της Θεοτόκου.

»Για την Παναγία να έχουμε μεγάλα αιτήματα, όχι τα καθημερινά, να ζητούμε να μας βοηθήσει να υπερνικήσουμε τα πάθη μας. Ιδίως για τις σαρκικές επιθυμίες η ειδικότερη είναι η Παναγία, διαβάζοντας την παράκληση ή τους χαιρετισμούς Της κάθε ημέρα, αποκτούμε σχέση με την Παναγία. Η Παναγία είναι ο ανώτερος ιατρός για όλα, αρκεί με ταπεινό φρόνημα να Της μιλήσουμε, να αποκτήσουμε σχέση μαζί Της διαβάζοντας τους χαιρετισμούς» (Επίσκοπος Μόρφου Νεόφυτος).

 «Έγινες Θεομήτωρ, ένωσες του νου με τον Θεό, ένωσες τον Θεό με τη σάρκα, έκανες τον Θεό υιό ανθρώπου και τον άνθρωπο υιό Θεού, συμφιλίωσες τον κόσμο με τον Ποιητή του κόσμου. Μας δίδαξες με έργα ότι το «θεωρείν» δεν επιτυγχάνεται μόνο με τις αισθήσεις ή τη λογική αλλά πολύ περισσότερο με την κάθαρση του νου και μέθεξη της θείας Χάρης, κατά την οποία εντρυφούμε στα θεοειδή κάλλη όχι με λογισμούς, αλλά με άυλες επαφές.

Έκανες τους ανθρώπους ομοδίαιτους με τους αγγέλους ή μάλλον αξίωσες και μεγαλύτερων βραβείων, αφού συνέλαβες από το Άγιο Πνεύμα θεανδρική μορφή και την γέννησες παράδοξα και κατέστησες την ανθρώπινη φύση «απορρήτως συμφυή» και θα λέγαμε ομόθεη με τη θεία φύση.

»Ας φυλάσσουμε επομένως την προς τον Θεό και προς αλλήλους ενότητα που έχει εντυπωθεί σ’ εμάς από τον Θεό με τους δεσμούς της αγάπης. Ας βλέπουμε πάντοτε προς τον άνω Γεννήτορα. Ας υψώσουμε άνω προς Αυτόν την καρδιά μας. Ας παρατηρήσουμε το μέγα αυτό θέαμα, τη φύση μας να συνδιαιωνίζεται αύλως με το πυρ της Θεότητας και αποβάλλοντας τους δερμάτινους χιτώνες, που έχουμε ντυθεί από την παράβαση, ας σταθούμε σε αγία γη, αναδεικνύοντας ο καθένας μας τη δική του γη αγία δια της αρετής και την προς τον Θεό σταθερής αφοσίωσης, να φωτιστούμε και φωτιζόμενοι συνδιαιωνίσουμε σε δόξα της τρισήλιας Θεότητας που πρέπει κάθε δόξα, κράτος, τιμή και προσκύνηση τώρα και στους ατελείωτους αιώνες. Αμήν» (άγιος Γρηγόριος Παλαμάς).

«Εμείς δεν φτάνουμε στο πλήρωμα της αγάπης της Θεοτόκου και γι’ αυτό δεν μπορούμε να εννοήσουμε πλήρως το βάθος της θλίψης Της. Η αγάπη Της ήταν τέλεια, αγαπούσε άπειρα τον Θεό και Υιό Της, αλλά αγαπούσε και λαό με μεγάλη αγάπη. Και τι αισθανόταν άραγε, όταν εκείνοι, που τόσο πολύ η Ίδια αγαπούσε και που τόσο πολύ ποθούσε τη σωτηρία τους, σταύρωναν τον αγαπημένο της Υιό; Αυτό δεν μπορούμε να το συλλάβουμε, γιατί η αγάπη μας για τον Θεό και τους ανθρώπους είναι λίγη κι όπως η αγάπη της Παναγίας υπήρξε απέραντη και ακατάληπτη, έτσι απέραντος ήταν και παραμένει ακατάληπτος για μας.

»Η Θεοτόκος δεν παρέδωσε στη Γραφή ούτε τις σκέψεις Της, ούτε την αγάπη Της για τον Υιό και Θεό Της, ούτε τις θλίψεις της ψυχής Της κατά την ώρα της σταύρωσης, γιατί ούτε θα μπορούσαμε να τα συλλάβουμε. Η αγάπη της για τον Θεό ήταν ισχυρότερη και φλογερότερη από την αγάπη των Χερουβείμ και των Σεραφείμ και όλες οι δυνάμεις των αγγέλων και αρχαγγέλων εκπλήσσονται με Αυτήν» (άγιος Σωφρόνιος Ζαχάρωφ από τις σημειώσεις του αγίου Σιλουανού).

Ακολουθήστε λοιπόν τα παρακάτω διδαγματα σοφών και αγίων και θα συνειδητοποιήσετε τον τρόπο να έλθετε στο φως:
Η αγάπη είναι αίσθημα, είναι ενέργεια, είναι κομμάτι από το Θεό που μπαίνει στον άνθρωπο και ζει ο άνθρωπος σαν το Θεό
Μην επιτρέπετε λοιπόν στο δικό σας πνεύμα, στο εγώ σας, να είναι αντίπαλος του Θεού.
Η Λύπη είναι από τα θανάσιμα αμαρτήματα, αν δεν το εξομολογηθούμε, δεν μετανοήσουμε, τότε συγκλονίζει την ψυχή μας
Όσο ο άνθρωπός ζούσε στον Παράδεισο, δεν βίωνε την λύπη, η λύπη συνδέεται με την αμαρτία.
Η λύπη πηγάζει από την μη ικανοποίηση των παθών αλλά η μεγαλύτερη αιτία της λύπης είναι η μνησικακία
Είναι απαίτηση της ψυχής μας είναι να αγαπήσουμε το Θεό Αν δεν το κάνουμε είμαστε άρρωστοι.
Η αιτία κάθε θλίψης βρίσκεται πάντα στην ψυχή κάθε ανθρώπου. Αν διώξουμε τα πάθη, τότε παύουμε να λυπούμαστε.
Προορισμός του ανθρώπου είναι η γνώση του Θεού, η ομοίωση του με τον Θεό, η δοξολογία και η ευχαριστία προς Αυτόν
Ο Χριστός είναι η αυτούσια αγάπη, μας χάρισε την μετάνοια για να μπορούμε να απαλλαγούμε από ότι αρνητικό έχουμε.
Μέσω της εξομολόγησης γίνεται η κάθαρση, η θεραπεία της ψυχής, για τα προβλήματα που έχουμε στο υποσυνείδητο
Απαλλασσόμαστε από τη λύπη όταν απαλλαγούμε από την προσκόλληση στα υλικά αγαθά.
Αν δεν τηρούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τότε τα οχήματα που μας έδωσαν δεν θα είναι σε θέση να κυκλοφορούν
ο Θεός είναι το Παν, αν δεν αγαπήσουμε το Θεό έχουμε χάσει τα πάντα δεν έχουμε τίποτα.
Η μετάνοια, η εξομολόγηση, και η προσευχή, μας συνδέουν με το Θεό μας οδηγούν στη Θείωση.
Η αγάπη είναι αίσθημα, είναι ενέργεια, είναι κομμάτι από το Θεό που μπαίνει στον άνθρωπο και ζει ο άνθρωπος σαν το Θεό
Μειώστε το εγώ σας και τότε ο Κύριος θα μεγαλώσει μέσα σας και θα πετάξετε.
Το κορύφωμα της ανόδου μας είναι όταν γίνει κυριαρχηθούμε εντελώς από το Κύριο, γίνει η Δευτέρα Παρουσία Του
Οι δοκιμασίες μας είναι μια προσπάθεια της συμπαντικής διάνοιας να μειώσει το εγώ μας, έτσι ώστε να ενωθούμε μαζί Του.
Όσο πιο μακριά από το Θεό είναι ο άνθρωπος τόσο πιο πολύ στεναχωριέται και ταλαιπωρείται από διάφορα πράγματα
Οι άνθρωποι μερικές φορές κάνουμε σαν να μην υπάρχει Θεός, δεν αφήνουμε µε τον Θεό να ενεργήσει.
H φιλαυτία είναι Πηγή δυστυχίας για να ξεφύγουμε από αυτή πρέπει να ταπεινωθούμε, με την ταπείνωση ξεκινά η χαρά.
Όταν φοβόμαστε χάνουμε τη δύναμη μας, ταυτιζόμαστε με το όχημα μας, το σώμα μας που με το φόβο καταστρέφεται
Η εμπιστοσύνη στον Θεό, είναι μια συνεχής μυστική προσευχή που φέρνει αθόρυβα τις δυνάμεις του Θεού.
Εσύ ο ίδιος είσαι θαυματουργός! Ίσως χρειαστεί να γυρίσεις τ’ απάνω κάτω στην αντίληψη σου και την πραγματικότητα σου
Σκοπός μας εδώ για να ανακαλύψουμε τον πραγματικό εαυτό μας, μέσα από τα ζωώδη ένστικτα του σάρκινου οχήματος
Η νηστεία είναι η μοναδική ευκαιρία που μας δίνει ο Κύριος για να βιώσουμε την πραγματική μας φύση, να κάνουμε θαύματα
Η ένωση του ανθρώπου με το Θεό, πραγματώνεται μόνο με την συμμετοχή στην εκκλησία στα μυστήρια και στις τελετές της.
Συνειδητοποιήστε ότι κάθε θλίψη, κάθε πόνος είναι απλά το σημάδι να σας δείξει ότι είσαστε σε λάθος δρόμο, ο μόνος δρόμος είναι το φως, η αγάπη, η συγχώρεση, η ταπεινοφροσύνη.

      ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΜΑΤΑ  κυρίως από το βιβλίο μου «Η Πηγή των Πάντων», αλλά και από το τέταρτο μου βιβλίο που θα εκδοθεί το συντομα 2020.

Είναι σημαντικό για όλους όμως να αποκτήσετε και τα τρία βιβλία για να αλλάξετε την ζωή σας και να πετάξετε από υγεία και χαρά όπως έκανα εγώ, για αυτό αν παραγγείλετε και τα τρία βιβλία μου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», στο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και η «Πηγή των Πάντων» σας τα στέλνω με  μεγάλη έκπτωση  και χωρίς να σας χρεώνω έξοδα αποστολής. Αν θέλετε να παραγγείλετε δεν έχετε παρά να στείλετε μήνυμα την διεύθυνση και το κινητό σας ή να τηλεφωνήσετε στο 6977349766.

Και στα τρία βιβλία υπάρχουν cd, που σας βοηθούν να επαναπρογραμματίσετε το υποσυνείδητο σας, να αλλάξετε τις πεποιθήσεις σας. Επίσης στα βιβλία και στα σεμινάρια μου αυτά υπάρχουν πλήρεις οδηγίες για να απενεργοποιήσετε τα αρνητικά σας συναισθήματα και να αυτοθεραπευτείτε σε ενεργειακό επίπεδο και στη συνέχεια σε σωματικό επίπεδο από προβλήματα στην σπονδυλική στήλη, στη μέση, στον αυχένα, στα γόνατα, στο ισχίο, στο στομάχι, στη χολή, αυτοάνοσα νοσήματα, συχνοουρίας, προβλήματα σπαστικής κολίτιδας ή δυσκοιλιότητας, ιγμορίτιδας, ροχαλητού, πρόβλημα καρπιαίου σωλήνα, τενοντίτιδες, αϋπνία, κρίσεις πανικού, κατάθλιψη, διακοπή περιόδου, αρρυθμία, ταχυκαρδία, πονοκέφαλοι, ημικρανίες, δύσπνοιες, αναπνευστικά προβλήματα, προβλήματα στη χολή, χοληστερίνη.(βέβαια για οποιαδήποτε θέμα υγείας έχετε θα απευθύνεστε πρώτα στο γιατρό σας, ενώ παράλληλα σε πνευματικό, νοητικό και ενεργειακό επίπεδο θα απαλλάσσεστε από τις συνθήκες που σας οδήγησαν στην ασθένεια και θα αυτοθεραπεύστε).

Είμαι πάντα δίπλα σας για να απελευθερωθούμε από όλα τα προβλήματα μας, να πετάξουμε από υγεία και χαρά και να οδηγηθούμε στο φως.

Με άπειρη, χωρίς όρους αγάπη

Αλέξης Φωτόπουλος

Συγγραφέας – Spiritual Healer

Τηλέφωνα: 6977349766, 6909193329, Ιστοσελίδα: www.afotopoulos.gr, email: 
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
,

Facebook: Alexios Fotopoulos, Αλέξιος Φωτόπουλος, Alexis Fotopoulos, Αλέξης Φωτόπουλος

Ομάδες Facebook: «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», «Μπορούμε όλοι να αυτοθεραπευτούμε και να οδηγηθούμε στο Φως», «Ζωή Γεμάτη Φως» και «Η Πηγή των Πάντων».

evaggelismos
afotopoulos

afotopoulos

Leave a Reply

Σχετικά με το Κύριο Αλέξη Φωτόπουλο

Ο Αλέξης Φωτόπουλος γεννήθηκε στο Στενό Αρκαδίας. Σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο Παρίσι. 

Περισσότερα

Προτεινόμενα

Ακολουθήστε μας